iPad opsturen voor reparatie
Uw iPad binnen 24 uur gerepareerd. Gegarandeerd.
Aanmelding & handige tips
Per post eng? Nee hoor! Na aanmelding van uw iPad ontvangt u van ons een email met daarin de opdrachtbevestiging en informatie over het veilig opsturen van uw iPad.
Ontvangst & behandeling
Zodra wij uw iPad hebben ontvangen, wordt uw iPad onderzocht en gecontroleerd op de door u aangegeven problemen. Wanneer uw iPad in behandeling wordt genomen ontvangt u per email de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven, dan krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.
Reparatie & retourzending
Nadat uw iPad in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling is ontvangen. Zodra de factuur is voldaan wordt uw iPad gerepareerd en retour gezonden volgens procedure. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL (€ 8,60 verzendkosten). Zodra uw iPad wordt aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een email met daarin een track & trace code.
[formidable id=”18″]