Navigatie
(0)

iPad opsturen voor reparatie

Uw iPad binnen 24 uur gerepareerd. Gegarandeerd.

Aanmelding & handige tips

Per post eng? Nee hoor! Na aanmelding van uw iPad ontvangt u van ons een email met daarin de opdrachtbevestiging en informatie over het veilig opsturen van uw iPad.

Ontvangst & behandeling

Zodra wij uw iPad hebben ontvangen, wordt uw iPad onderzocht en gecontroleerd op de door u aangegeven problemen. Wanneer uw iPad in behandeling wordt genomen ontvangt u per email de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven, dan krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.

Reparatie & retourzending

Nadat uw iPad in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling  is ontvangen. Zodra de factuur is voldaan wordt uw iPad gerepareerd en retour gezonden volgens procedure. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL (€ 8,60 verzendkosten). Zodra uw iPad wordt aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een email met daarin een track & trace code.

iPad opsturen voor reparatie
Geef hier aan welke reparatie er uitgevoerd moet worden. Indien u de oorzaak niet weet, probeer dan een zo duidelijk mogelijke probleem omschrijving te geven.
Bezig met versturen

Waarom Repairpoint?

  • Klaar terwijl u wacht
  • Originele onderdelen
  • 1 jaar garantie
  • Officiële factuur
  • Concurrerende prijs
  • 6 dagen per week geopend
Afspraak maken

Onze gegevens

Repairpoint
Van Weedestraat 18
3761 CE Soest
035 888 53 69

Contact

Openingstijden

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag10:00 - 18:00
Woensdag10:00 - 18:00
Donderdag10:00 - 18:00
Vrijdag10:00 - 18:00
Zaterdag10:00 - 17:00
ZondagGesloten
9,1
10 0
Repairpoint
119 Beoordelingen
Zelf beoordelen Bekijk beoordelingen

Girl in a jacket
Apple reparatie
Vragen? Bel ons nu