iPad opsturen voor reparatie

iPad opsturen voor reparatie

Uw iPad binnen 24 uur gerepareerd. Gegarandeerd.

Aanmelding & handige tips

Per post eng? Nee hoor! Na aanmelding van uw iPad ontvangt u van ons een email met daarin de opdrachtbevestiging en informatie over het veilig opsturen van uw iPad.

Ontvangst & behandeling

Zodra wij uw iPad hebben ontvangen, wordt uw iPad onderzocht en gecontroleerd op de door u aangegeven problemen. Wanneer uw iPad in behandeling wordt genomen ontvangt u per email de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven, dan krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.

Reparatie & retourzending

Nadat uw iPad in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling  is ontvangen. Zodra de factuur is voldaan wordt uw iPad gerepareerd en retour gezonden volgens procedure. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL (€ 8,60 verzendkosten). Zodra uw iPad wordt aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een email met daarin een track & trace code.

[formidable id=”18″]

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.