iPhone opsturen voor reparatie

iPhone opsturen voor reparatie

Uw iPhone binnen 24 uur gerepareerd. Gegarandeerd.

Aanmelding & handige tips
Per post eng? Nee hoor! Na aanmelding van uw toestel ontvangt u van ons een email met daarin de opdrachtbevestiging en informatie over het veilig opsturen van uw iPhone. Bekijk ook onze handige tips op de website.

Ontvangst & behandeling
Zodra wij uw iPhone hebben ontvangen, wordt uw iPhone onderzocht en gecontroleerd op de door u aangegeven problemen. Wanneer uw iPhone in behandeling wordt genomen ontvangt u per email de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven, dan krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.

Reparatie & retourzending
Nadat uw iPhone in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling  is ontvangen. Zodra de factuur is voldaan wordt uw toestel gerepareerd en retour gezonden volgens procedure. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL (€ 8,60 verzendkosten). Zodra uw toestel wordt aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een email met daarin een track & trace code.

[formidable id=”17″]

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.