Navigatie
(0)

Veel gestelde vragen

 

  • Hoe lang duurt de reparatie?
    De meeste smartphones zijn binnen 30 minuten gerepareerd. Reparaties aan tablets zijn vrijwel altijd binnen 60-90 minuten klaar. In vrijwel alle gevallen kunt u wachten en meekijken hoe uw apparaat gerepareerd wordt.
    Ook is het mogelijk om uw apparaat af te geven en later op de dag weer op te halen.

    Waarom zou ik voor Repairpoint kiezen?
    Er is veel concurrentie en er zijn genoeg ‘do-it-youself’ websites. Repairpoint onderscheidt zich door enorm hoge kwaliteits normen te hanteren en elke reparatie met uiterste precisie uit te voeren.
    Wij leveren een snelle service, gebruiken originele onderdelen en hebben jarenlange ervaring zodat uw apparaat onmogelijk schade oploopt tijdens reparatie. Neem geen risico kom naar Repairpoint en laat uw apparaat goed repareren, gelijk de eerste keer! Lees hier uitgebreid waarom u voor ons kiest

    De data op mijn apparaat is erg belangrijk, blijft deze behouden?
    Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor het behoud van de data. Voordat u uw apparaat verstuurd of langs brengt willen wij u vragen om een back-up te maken.

    Wat als mijn apparaat niet gerepareerd kan worden?
    Als uw apparaat niet gerepareerd kan worden betaald u enkel de onderzoekskosten.


  • Zijn jullie onderdelen origineel?
    Ja, Repairpoint gebruikt uitsluitend originele onderdelen, dit is de enige manier om topkwaliteit reparaties te garanderen.
    Wij bieden een lange garantie termijn aan, dit kunnen we enkel doen door reparaties aan te bieden waarvan wij verzekerd zijn dat ze perfect zijn.

    Hebben jullie onderdelen in voorraad?
    Ja, wij hebben doorgaans alle onderdelen op voorraad. U kunt de voorraad status bij het onderdeel op de website nakijken.

    Verkopen jullie onderdelen? Ik denk dat ik het zelf kan maken.
    Ja, het is mogelijk om bij ons onderdelen af te nemen. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Kan ik pinnen bij jullie?
    Repairpoint accepteert alle  Maestro, V PAY, VISA en Mastercard passen.

    Is het mogelijk om een BTW factuur te krijgen?
    Wij geven standaard bij iedere reparatie een factuur waarbij de BTW vermeld wordt. Deze factuur is tevens u garantiebewijs. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk facturen digitaal te versturen.

    Wat gebeurd er als ik niet voor de reparatie betaal?
    Helaas hebben wij niet de ruimte om uw apparaat oneindig te bewaren. Als uw apparaat onbetaald blijft voor de duur van 3 maanden nadat het betaalverzoek verstuurd is, zijn wij gerechtigd het product te verkopen en het verschuldigde bedrag uit de opbrengst te verhalen.


  • Wat voor garantie krijg ik bij de reparatie?
    Repairpoint garandeert de kwaliteit van het vervangen onderdeel voor 1 jaar *. Als er iets mis is met de reparatie gedurende deze tijd , kom dan gerust terug. Als blijkt dat het probleem bij de reparatie of het vervangen onderdeel ligt zullen we dit gratis voor u repareren.

    Vervalt de garantie vanwege de reparatie?
    Technisch gezien is de garantie al vervallen toen de schade aan uw apparaat ontstond. Na herstelling van het product vervalt de fabrieks garantie en is Repairpoint niet aansprakelijk voor het vervallen van de fabrieksgarantie.

    * Herstel van waterschade en defecten veroorzaakt door verkeerd gebruik en/of valschade vallen nooit onder garantie. Op softwarematige herstellingen kan ook geen garantie geboden worden.

Waarom Repairpoint?

  • Klaar terwijl u wacht
  • Originele onderdelen
  • 1 jaar garantie
  • Officiële factuur
  • Concurrerende prijs
  • 6 dagen per week geopend
Afspraak maken

Onze gegevens

Repairpoint
Van Weedestraat 18
3761 CE Soest
035 888 53 69

Contact

Openingstijden

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag10:00 - 18:00
Woensdag10:00 - 18:00
Donderdag10:00 - 18:00
Vrijdag10:00 - 18:00
Zaterdag10:00 - 17:00
ZondagGesloten
9,1
10 0
Repairpoint
113 Beoordelingen
Zelf beoordelen Bekijk beoordelingen

Girl in a jacket